Selena Winterdawn & Iceshadow

Direktlänk till inlägg 27 januari 2013

:)

Av Selena Winterdawn - 27 januari 2013 18:46

Har inte hunnit blogga, eller jag har rättare sagt tröttnat (gjorde) så börjar igen :)

Har gjort om headern och som ni ser på ena bilden är jag uppe i luften och jag

vet inte varför det blev så... :D

Jag orkade inte göra dag 5 men strunt samma xD

Blir bara en bild nu eftersom att jag precis loggade ut men kanske blir något sen när

Moorlands Championat är igen sen (om jag går på det förstås, var ju med för en timme sen)


 


Ska fixa en bättre skylt, men detta var allt jag hann med nu :)


 


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Selena Winterdawn - 25 mars 2013 09:48

Jag har alltså en ny blogg med Nora Highdawn :D Vi började igår men vi har planerat ett tag så slutade lixom här :) Ville säga det eftersom att jag har inte bloggat på typ 1000000 år xD Andledningen till att jag slutar här är ju för att jag int...

Av Selena Winterdawn - 28 februari 2013 20:12

Sååå himla glad <33333333 Det har ju kommit Gyllenåsarnas championat istället för Moorlands Championat och idag för första gången kom jag etta, och fick för första gången en medalj!!!!! Är så himla glad, gick jätte bra, låg etta typ hela tid...

Av Selena Winterdawn - 20 februari 2013 21:18

Ja, nu är det onsdag och nu är det nya uppdrag :) Tog inte så många bilder men orkade inte :/ Eftersom att jag suttit och tryckt mest hela tiden i väntan på att man skulle få logga in, var jag bland dom första ;D När jag började med uppdraget v...

Av Selena Winterdawn - 20 februari 2013 13:03

Jaha.... vet men, men :(       

Av Selena Winterdawn - 19 februari 2013 19:40

Idag i klubben ( Silent Town ) gick vi och badade ;D Vi började med att samlas i Moorland och invänta alla innan vi begav oss till Moorlands strand. Där badade vi då och hade jätte kul :D Efter en stund stack jag till Nora (Nora Highdawn) för v...

Presentation


Hej, jag är en tjej på 11 år som spelar spelet SSO (Star Stable Online)
Jag, Selena Winterdawn bor på Steves gård med min häst Iceshadow.

Fortsätt läs om mitt liv på SSO!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards